Friday 10 April 2015

About relax and vibes. And books.. and.. tea.

Happy Easter, sweethearts!

Hope that you are all good and spending time with your families. I'll spend mine with my godparents and my cousin.
I know we haven't posted any outfit for a while now, but we'll post most likely after Easter Holiday.

Anyway, until then, I want to share some of my good vibes and happiness with you. I have the best time of my life. I'm literally glowing. Don't know what's in the air but I have a mood anybody would die for. I'm feeling like I can do anything. Like everything is possible, you know? And I'm pretty sure this feeling won't leave me soon. 

Yesterday I had a quite afternoon. With tea and a book I bought a day before. It was so nice to spend some time with myself. You should do that as often as you can. It's refreshing for the spirit. You can do anything that makes you relax. Don't know, like painting, watch a movie, listening to music etc.

The book I bought it's called "The girl on paper". I'm pretty sure you heard about it. After reading almost half of it, I can tell you that is interesting. Not amazing but good. The concept is good. Not expensive and very easy to read. It's about an author of a bestseller trilogy. After breaking up with his girlfriend, a famous pianist, falls in a very deep depression. Accordingly, he cannot write the third book of the trilogy. Oh, and on top of that he is bankrupt. He has no money and his best friend is responsible for that. Now, this girls on paper appears one night he took an overdose of antidepressants. She falls from a book was not properly printed. Her purpose in his life is to help him writing his final book. This is how the journey begins. I'll tell you more when I'll finish the book. 

_________________________________________________________

Română:

Paște fericit, dragilor!! 

Sper că sunteți bine și că profitați de această perioadă pentru a petrece mai mult timp cu familiile voastre. Eu îmi voi petrece Paștele în compania verișoarei și a nașilor mei. Știu că nu am mai postat ținute de ceva timp dar revenim, cel mai probabil, după vacanța de Paște. 

Până atunci, vreau să împart cu voi buna dispoziție pe care o am de câteva zile. Simt pur și simplu cum strălucesc, atât la figurat, cât și la propriu. Nu știu ce este în aer dar mă simt ca și cum aș fi capabilă de orice. Știți starea aceea în care vi se pare că totul este posibil? Ei bine, despre asta vorbesc. Și sunt sigură că voi rămâne în această stare mult timp de azi înainte. 

Ieri, am avut o după-amiază plăcută și liniștită cu două lucruri care, personal, mă fac fericită. Mai exact: ceai și o carte bună. A fost o pauză binevenită pentru a petrece ceva timp cu mine. Ar trebui să faceți lucrul ăsta cât de des puteți. Face bine la spirit și vă ajută foarte tare să vă relaxați. Nu spun să faceți ceea ce am facut eu, spun doar să derulați o activitate care vă relaxează și vă ajută să vă conectați cu propria persoană. 

Cartea pe care am cumpărat-o se numește "Fata de hârtie". Sunt mai mult decât sigură că majoritatea ați auzit de ea. Am citit aproape jumătate și pot să vă spun că îmi place. Nu este exatrordinară, dar este o lectură plăcută și ușoară. Cartea ilustrează povestea  unui autor, autor a unei trilogii bestseller. În urma unei despărțiri dureroase de iubita sa, acesta cade într-o depresie care îl împiedică să-și scrie cel de-al treilea roman și să-și onoreze promisiunile față de cititori. Mai mult decât atât, în urma unei investiții nereușite a agentului său, care se întâmplă să fie și cel mai bun prieten, rămâne falit. Fata de hârtie apare într-o noapte în care autorul nostru ia o supradoză de antidepresive. Aceasta cade dintr-un roman care nu este printat corect, roman care se întâmplă să fie scris de nimeni altul decât autorul nostru. Scopul apariției este de a-l ajuta să-și termine cel te-al treilea roman pentru a se putea întoarce în cartea din care a căzut. Așa începe o întreagă aventură. O să scriu feedback-ul final când termin cartea. 



Happy Easter again! Kiss you all.
Al. 

2 comments:

  1. Eu beau ceai aproape zilnic, este bautura mea preferata. Numele cartii nu mi-a zis nimic, dar cand citit scurta ta recenzie mi-am adus aminte ca am citit-o si eu intr-un tren acum ceva timp. Stiu sentimentul acela despre care ne povestesti, sper sa il simti pentru o perioada cat mai lunga. Sarbatori fericite! Pupici! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te pup, Oana! :) Ma bucur ca impartasim aceasta placere. Iti doresc sa ai parte de acelasi sentiment! Sarbatori fericite si tie! :*

      Delete