Monday 13 April 2015

Fresh Air!

Hello everyone!

Hope you all had an amazing weekend!
Well Monday again..but I can't complain, because I'm on holiday. 
This year I decided to spend Easter with my family away form the busy Bucharest and we've fond the perfect destination for this escape: Ardeal, more exactly Alba. 

Situated in the northwestern part there are the Apuseni Mountains, this city is known as the as the capital of the "Ţara Moţilor".

The main reason I chose this place is because I needed a little breath from all the agitation. Don't get me wrong, I love Bucharest, but from time to time a little break is welcomed. I came here with a single thought in my mind - I need to charge my batteries, I need to find my inner-self.Well, I was right. I'm still here but I feel so much better, so rested. Now I can go back to the big city life and start fresh with more energy :D

______________________________________________________________________

Română:

Hei! Sper că ați avut parte de un weekend minunat, și de un Paște seren alături de cei dragi!
Ei bine, este iar luni..dar din fericire de data asta lunea nu reprezintă o problemă. Ieeei pentru vacanță!
Anul acesta am decis să petrec sărbătorile Pascale împreună cu familia mea undeva departe de agitația din capitală și am găsit destinația perfectă: Ardealul, mai exact în Alba.

Situat in nord-estul Munților Apuseni, județul Alba mai este cunoscut și ca Țara Moților.

Am ales să vin aici în special pentru că aveam nevoie de o pauză. Să nu mă înțelegeți greșit, iubesc Bucureștiul, dar din când în când simt nevoia să scap puțin din toată agitația și să mă retrag în munți. să îmi încarc bateriile cu energie pozitivă :)

Ei bine, a fost o alegere perfectă. Încă sunt aici și deja mă simt mult mai bine, mult mai odihnită și pregătită să mă întorc în București și să îmi reiau activităție cu forțe proaspete! 






Hope this pictures will give you some positive energy :)

Thank you for reading!
xx Anreea


6 comments: